Kaikille avointa Imatralaista keilaseuratoimintaa lähtien vuodesta 1956.

BC Imatran juuret yltävät vuoteen 1956 jolloin perustettiin pienehkö seura nimeltään Kippi. Vuonna 1960 kaksi pientä keilaseuraa Kippi ja Potero liittyivät yhteen jolloin nimeksi muodostui KIPO. Seuraava muutos seuran nimessä tapahtui vuonna 1971 josta alkaen meidät tunnettiin KTK:n Keilaajat nimellä ja jäsenmäärä oli noin 20. Tämän jälkeen seuran nimi muuttui 9.3.1984 muotoon Keilaseura KooTeeKoo r.y. jolloin yhdistysten rekisteröinti muutettiin lainsäädännössä pakolliseksi. Nykyisellä nimellään seura alkoi toimia 1.7.2020 jolloin neljä seuraa liittyivät yhteen. Mukana tässä liitoksessa olivat KooTeeKoo, Ensokeila, Steelmasters ja IKK.

Nimestä ja historiasta huolimatta olemme aina olleet niinsanottu "sekaseura", eli henkilön ei tarvitse kuulua tiettyyn yhteisöön, organisaatioon, tai yritykseen liittyäkseen seuraan. Seurassamme keilavat niin miehet kuin naisetkin kaikissa ikäluokissa (juniorit, yleinen luokka, seniorit & veteraanit).

Listan nykyisistä kilpakeilailuun rekisteröidyistä jäsenistämme saat Suomen Keilailuliiton keskiarvohaku palvelusta